مرد نمکی

دفتر مدرنی برای بیان هرآنچه در عقل و دل دارم...

مرد نمکی

دفتر مدرنی برای بیان هرآنچه در عقل و دل دارم...

دفتری همیشه باز برای بیان هرآنچه از عقل و دلم میگذرد؛ شاید برای شما جالب باشد و شاید هم که هیچ...

طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم هست کلید در گنج حکیم

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ق.ظ

به نام خدا
اولین مطلب وبلاگ جدید رو شروع میکنم در حالی که فقط دو روز به اربعین حسینی مانده،
معنویت خاصی  در این روز ها هست، هر کاری که در این روزها و با حس عمیق اون شروع بشه مطمئناً به بیراهه و باطل نخواهد رفت.
شعری که هیچگاه از ذهن من پاک نمیشه:


خدایا چنین کن سرانجام کار     تو خشنود باشی و ما رستگار

در پناه حق...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی